Siirry sisältöön

Onnistunut lämmitysratkaisu perustuu tietoon – faktakampanja jakaa punnittuja tietoiskuja

Huoli ilmastonmuutoksesta sekä jatkuvasti nousevat lämmityskustannukset ovat saaneet yhä useamman suomalaisen miettimään oman kotinsa, kesämökkinsä tai yrityksensä lämmitysratkaisua. Ensimmäinen asia, jota tilanteeseen havahtunut ihminen tarvitsee, on rehellinen ja paikkansapitävä faktatieto eri lämmitysvaihtoehdoista.

Alalla pitkään toimineena yrityksenä tiedämme, että tiedosta ei ole pulaa. Päinvastoin. Energiaratkaisuista kertovaa tietoa tulvii ovista ja ikkunoista. Ainoa ongelma on erottaa, mikä tieto on oleellista juuri oman tilanteen kannalta – ja erityisesti se, minkä tahon jakama tieto on luotettavaa.

“Suomen juhlavuoden kunniaksi ideoidun kampanjan tarkoituksena on tarjota pitkäaikainen tietämyksemme ja kokemuksemme kaikkien energiaratkaisuja miettivien suomalaisten käyttöön.”

Tähän ongelmaan haluamme vastata uudella #100faktaalämmityksestä-kampanjallamme. Suomen juhlavuoden kunniaksi ideoidun kampanjan tarkoituksena on tarjota pitkäaikainen tietämyksemme ja kokemuksemme kaikkien energiaratkaisuja miettivien suomalaisten käyttöön. Samalla haluamme herättää keskustelua ajankohtaisista ja kuluttajaa mietityttävistä lämmitykseen liittyvistä asioista. Tavoitteenamme on, että #100faktaalämmityksestä-sivusto tulee jatkossa olemaan osoite, jonne lämmitysratkaisua harkitsevan kuluttajan tai yrityksen kannattaa ensimmäisenä suunnistaa.

Kaksi työhömme liittyvää vahvaa missiota ovat ympäristön suojeleminen ja asumisen ilo.

Yksittäinen ihminen voi vaikuttaa ilmastonmuutokseen kaikkein merkittävimmin omaan asumiseen liittyvillä lämmitysratkaisuilla – samoin lämmitys- ja viilennysteknologian tarjoamat, vielä varsin hyödyntämättömät mahdollisuudet voivat nostaa koko perheen asumisen ilon aivan uudelle tasolle.

Myös yrityksillä on merkittävä rooli energiankulutuksen hillitsemisessä. Yhä useampi yritys onkin havahtunut huomaamaan, miten suuria säästöjä energiatehokkuudella voidaan saavuttaa ja miten paljon uusilla viilennys- ja ilmanvaihtoratkaisuilla voidaan lisätä asiakkaiden ja oman henkilöstön hyvinvointia. Myös näistä ja muista tulevaisuuden ratkaisuista tulemme tietoiskuissamme kertomaan.

Haluamme kampanjamme myötä kannustaa ja innostaa kaikkia suomalaisia vastuullisiin ja iloa tuoviin energiaratkaisuihin. Pysy kuulolla Facebookissa tai tilaa tietoiskut uutiskirjeen avulla suoraan sähköpostiisi.

Lämpöterveisin,

Veli-Matti Hautakoski

Fakta 1: Älä sorru halpaan lämpöpumppuun – näin varmistat, ettet osta hintaa vaan hyötyä >> 

Mitkä ovat asiakkaiden mielestä lämmitysratkaisun suurimmat hyödyt? Lue tuoreen asiakaskyselyn analyysi >>

Lämpöykkönen